arvo

Redesign, Graphic Design, Visual Identity and Packaging Design.

_______

ARVO

Arvo é a evolução da DOMARCO Showroom, que existe há 16 anos na cidade de Marco/CE.
A empresa já vinha se estruturando para entrar de vez no mundo do e-commerce e digital, mas a pandemia acelerou esse processo, pois a empresa passou a crescer além do esperado.
Com essa oportunidade, houve a necessidade de mudar a marca, tornando-a mais única e separando-a mais da marca DOMARCO ESTOFADOS – Indústria de estofados do grupo.
.
Arvo is the evolution of the DOMARCO Showroom that has existed for 16 years in the city of Marco / CE.
The company was already structuring itself to enter the world of e-commerce and digital once and for all, but the pandemic accelerated this process, as the company started to grow beyond expectations.
With this opportunity, there was a need to change the brand, making it more unique and separating it more from the brand DOMARCO ESTOFADOS – Upholstery industry of the group.

.

Fortaleza/CE – 2020
 
 
 
gif arvo
arvo
arvo
objetivo
Desvincular totalmente a marca, sem deixar de ter raízes, para que nunca esqueçam de onde vieram.
Criar uma marca mais contemporânea e digital, sem perder o lado requintado que sua proprietária tem. Esse requinte é bastante traduzido em conteúdos e produtos criados de forma cuidadosa e pessoal.
.
Unlink the brand completely, while having roots, so they never forget where they came from.
To create a more contemporary and digital brand, without losing the refined side that its owner has. This refinement is largely translated into content and products created in a careful and personal way.
 
conceito
Mais do que produtos, pessoas.
A DOMARCO Showroom sempre foi próxima de seus clientes, logo o que mais importa, não é o que vende, mas como vende. Isso já é um posicionamento que começa por: Ajudar a transformar o lar das pessoas, mais delas.
.

ARVO, SUA CASA MAIS SUA.

.
More then products, people.
DOMARCO Showroom has always been close of your customers, so what matters most it is what sells, but how is sells. This is already a positioning that begind with: Helping to transform people’s homes, more of them.
 
arvo
arvo
arvo
arvo
arvo
arvo
arvo